søndag den 23. oktober 2011

Seneste Facebook-drama:

·        
Niels Ole Nørgaard: Har du nu rejst tilbage i tiden igen? Det er da dig der 2:01 inde i videoen ikk'?


[HER MANGLER EN VIDEO]
den video:

Nederst på formularen

Lars Bo Nørgaard: Jo, det er mig.
Friday at 03:16

Lars Bo Nørgaard: Jo, det er mig.
Friday at 03:16

Knud Steffen Nielsen: rigtig pæn musik
Friday at 10:48

Knud Steffen Nielsen: rigtig pæn musik
Friday at 10:49

Johannes Pries Pries: Er det dig Niels Ole, der slår en stor fis ovre i venstre side af scenen ved 3.33?
Friday at 15:25

Lars Bo Nørgaard: Johs: der er faktisk noget der hedder pli på min væg. Du er meldt til Mark Zuckerberg.
Friday at 20:57

Niels Ole Nørgaard: Ja der gik du altså over stregen Joe, men ja det er det.
Friday at 20:59

Lars Bo Nørgaard: Nu stopper det! Niels Ole: Det gælder osse dig. Slut. På hovedet i seng uden Matador Mix eller pinsesnaps.
Friday at 21:00

Niels Ole Nørgaard: Heller ingen othellolagkage?
Friday at 21:02

Lars Bo Nørgaard: vores forældre har opdraget dig dårligt, niels ole.
Friday at 21:05

Knud Steffen Nielsen: jeg hader bare sådan noget føj, ulæ....holdakæftfor...
Friday at 21:20

Lars Bo Nørgaard: Ja for helvede for ækl .. nu undskyld brækker jeg mig i tastaturet
Friday at 21:21

Knud Steffen Nielsen: godt du gør det, så behøver jeg ikke ..men den var dælme tæt på
Friday at 21:26

Knud Steffen Nielsen: som Niels Ole dog kan gøre mig vred
Friday at 21:31

Lars Bo Nørgaard: ja ... othellokage ... og hvem skal så lige lave den? jeg spør bare. og han skylder mig stadig en bajer, to. det er simpelthen. jeg kan ikke sove og jeg banker søm og banker søm i alle vægge for at få lidt distraktion fra vreden som er så uærbar.
Friday at 21:33

Knud Steffen Nielsen: drikke øl og slå på tromme og ingen pli...det er nok den dårligste blanding, jeg kender.
Friday at 21:34

Lars Bo Nørgaard: så er det ligegyldigt hvor mange gode bibeler man skriver; til ingen verdens nytte er det. jeg blir så. der findes ikke ord for det. nu må jeg simpelthen ud og slå nogen grimme dumme i knolden, for sin bror slår man dog ikke.
Friday at 21:39

Lars Bo Nørgaard: det er bare så synd for dem som skal have vreden at føle, fordi niels ole ikke kan opføre sig ordentligt.
Friday at 21:39

Knud Steffen Nielsen: åh, jeg kan næsten ikke styre mig.
Friday at 21:40

Lars Bo Nørgaard: kom med knud, så gir jeg en bajer bagefter, fyraftens-
Friday at 21:41 ·

Knud Steffen Nielsen: nå nu havde jeg lige lavet en maske, der forestillede noget familie til dig, meget tæt, og så gik jeg ud til badeværelsesspejlet og tog en kæp og slog migselv oven i hovedet (badeværelsesvoodoo hedder det). Men jeg kommer om lidt.
Friday at 21:42

Lars Bo Nørgaard: godt. bare tag masken med. jeg skal nok styre mig og huske at det er dig.
Friday at 21:43

Knud Steffen Nielsen: g, g betyder godt. Så behøver jeg jo ikke at skrive godt. Osse til en anden gang.
Friday at 21:44

Lars Bo Nørgaard: nu var jeg selv lige ude på badeværelset og kom til at gokke mig selv en, fordi jeg så mig i spejlet og troede det var NO. smutter lige forbi skadestuen for jeg synes alting er blåt. men vi ses senere.
Friday at 21:46

Lars Bo Nørgaard: g. - hehe, se jeg ka osse godt. det betyder 'godt'.
Friday at 21:47

Lars Bo Nørgaard: altså 'g' - det står for 'godt'.
Friday at 21:48

Lars Bo Nørgaard: og godt rimer på blåt. nej, nu skal jeg da hlet bestemt på skadestuen.
Friday at 21:49

Knud Steffen Nielsen: jeg kørte engang som udrykningsambulancefører, hvor jeg havde en patient/person, der ligner..., nå men der var ilde tilredt, så jeg kørte direkte på Vestforbrændingen. Men så fik jeg skældud af direktøren for Falck.
Friday at 21:49

Lars Bo Nørgaard: uhhh, jeg hader direktøren for Falck.
Friday at 21:50 ·

Knud Steffen Nielsen: Ja, og det er ikke en måde på det. Jeg ku med det samme se, at det var spild af alting at køre på skadestuen, for han havde haft sine bedste år ogsåvidre
Friday at 21:52 ·

Lars Bo Nørgaard: Altså der er ligesom noget der hedder 'det kompetente barn' - og med barn mener jeg 'ansatte' i den her sammenhæng. det er det samme. ikke helt, men i den her sammenhæng er det.
Friday at 21:52 ·


Knud Steffen Nielsen Hvis du ska syes i hovedet, så kan du forlange at få gjort lidt ekstra ud af det, og jeg har netop nogle billeder på karton (godt nok til en sofapude) som jeg godt vil sende. Du skal så bare lægge skilningen over på den anden side af hovedet.
Friday at 21:56

Lars Bo Nørgaard: hvad er der nu galt med min skilning. jeg gider ikke den slags skidtsnak og hatecrime her på min egen væg. du er blokeret. slut og på hovedet i seng. ingen matador mix etc. jeg drikker mig i hegnet selv nu.
Friday at 21:59