lørdag den 9. april 2011

Lidt at sutte på :

Hej. Jaja. Der kommer snart mere. Lidt tålmodighed ville klæde de damer og herrer Emignoergaardfans. Jeg er lige kommet hjem fra en strabserende tur til Paris. Ikke bare lige sådan noget man bare lige gør. Det koster. Sved. Smerte, mine venner. Jeg skal lige ha pakket ud, så skal I bare se, hvad far har taget med hjem, og I skal høre historier så jeres små øren falder af. Jeg lover jer. Men lad mig nu lige pakke ud og stryge musklerne. Og der er jo osse katten som skal fodres og ha bakken tømt, kløes bag øret. Desuden er jo Dr. Emig netop i går taget til Yankietown, USA, for at finde fuel der, og osse det kommer I til at nyde godt af. Så slap af, se noget fjernsyn, ryg en lille fredspibe, gå en tur med damen eller herren under armen eller hvor eller hvordan. Okay. Kærlighed til jer alle. - Jeg har lagt lidt til jer herunder, lidt at sutte på i ventetiden: http://db.tt/zBctwj7